הדרך להצלחה

התחנות בהם נעצור לאורך המסלול.

תחנת המוצא:

מפגש ההיכרות.

בתחנה זו נערוך פגישת היכרות, איתכם ועם המותג שלכם, נבין לעומק את מהות העסק, את היקפי הפעילות, תחומי הפעילות. אופי הלקוחות ועוד, ובמיוחד ננסה להבין את הDNA  של העסק. הלא היא הנוסחה הייחודית שלכם, שמבדלת אתכם לעומת שאר המתחרים. 

נבין מהן היתרונות היחודיים של המוצרים שלכם, ולא נתעלם גם מהמגרעות, כמובן שנקשיב גם לקשיים, לאתגרים, להתמודדיות ולהתלבטויות הרבות שבוודאי מלווים אתכם כבעלי עסק.

במקרה הצורך, נבדוק גם אלו מהמוצרים או השירותים שלכם הם הרווחיים ביותר עבורכם, כדי למקד בהם את עיקר מאמצי השיווק.

והכי חשוב: נבדוק את מצב העסק בנקודה הנוכחית, ונגדיר יעד ברור אליו אנחנו רוצים להגיע בתום התהליך השיווקי.

טיפ מאיתנו:

חשוב מאוד להשקיע בהיכרות הזו. ככל שנטיב להכיר אתכם, כך נוכל בעז"ה להתאים עבורכם את השיווק הנכון והמוצלח ביותר. 

תחנה ראשונה:

עמק המחקר.

אחרי שהפכנו למכרים טובים, נתחיל לבדוק את אופי השוק בו אתם פעילים.

מי הם קהל היעד שלכם, מה גודלו, מהם הרגלי הצריכה שלו, לאיזה שכבה סוציואקונומית הוא משתייך, איזה שפה הוא מדבר, ועוד פרמטרים רבים. 

בהמשך, נבדוק כמה מתחרים יש לכם, אם בכלל. מה רמת המוצרים או השירותים שהם מציעים, ובאיזה מחיר הם מציעים. מה הם מפרסמים, באיזה תדירות ובאלו ערוצי מדיה, או בקיצור – כל הדברים שאנחנו עשויים לפגוש בהמשך הדרך. 

טיפ מאיתנו:

השקיעו במחקר, זה המפתח הראשי לאסטרטגיה מנצחת. 

תחנה שניה:

תצפית האסטרטגיה.

אחרי שיש לנו את כל הנתונים מהמחקרים שעשינו. אנחנו מתחילים לבנות אסטרטגיה שיווקית.

להרחבה לחץ כאן

אנחנו משתמשים עם הידע, הניסיון והמקצועיות שלנו, כדי לבנות תכנית פעולה מפורטת: מה צריך לעשות כדי להניע את העסק קדימה. איך אנחנו מביאים יותר לקוחות, איך אנחנו רוצים שהלקוחות יתפסו את העסק שלנו, ומה הם יחשבו שאנחנו עושים. 

אתם תקבלו את התכנית הזו בצורה מסודרת, והיא תכלול את המפה המדויקת ומסלול ברור, עם כל  מה שצריך לעשות כדי שהעסק שלכם יתחיל לנוע קדימה. אם זה מיתוג נכון, בניית לוגו, בחירת צבעים, שפה עיצובית, ועוד שלל אלמנטים, שימצבו את המותג שלכם, בצורה נכונה ובולטת.  

תחנה שלישית:

צומת המדיה.

אחרי שהאסטרטגיה תהיה ברורה ושקופה, אנחנו יכולים לבחור את אמצעי המדיה המתאימים ביותר, שיציגו אתכם בפני קהל היעד שלכם בצורה הנכונה והראויה, שבו תרצו שהם יראו אתכם. 

נבחר אם למקד את השיווק באמצעי פרסום 'פרינט' – מדיה מודפסת (עיתונים, מקומונים, שבועונים וכדו') או במדיה הדיגיטלית (אתרים, מיילים, רשתות חברתיות ועוד), וכמובן, באיזה מדיה מתוכם. זו עם הפוטנציאל הגדול ביותר, לחשיפה מקסימלית בפני קהל היעד.

תחנה רביעית:

גשר המלאכה.

לאחר שברור לנו מה נרצה לפרסם ולמי, נשאר לנו להחליט רק: איך?

כאן נכנסים המחלקות המקצועיות שלנו לפעולה, כדי להפיק לכם את המוצר השיווקי הייחודי ברמה הגבוהה ביותר. 

החל ממחלקת הקריאטייב – שם ימצאו עבורכם את הרעיון השיווקי, שיעביר את מסר קולע ועוצמתי, שיבליט היטב את הבידול שלכם.  

המשך במחלקת הקופירייטינג – שיבחרו את המילים הנכונות שייטיבו להעביר את המסר הקולע

וכלה במחלקת העיצוב הגרפי – שיעצבו לכם את המודעה הסופית, תוך שימוש באלמנטים, צבעים וגופנים שיעבירו את המסר הרצוי. 

מובן מאליו, שאתם כבעלי עסק חייבים להתחבר אישית למודעה. אחרת זה לא יעבוד. 

ואחרונה בתור – מחלקת התקציבאות, שאחראית לרכוש עבורכם את שטחי הפרסום ולוודא שהמודעה שלכם מקבלת את המקום הטוב ביותר ואת הייצוג ההולם ביותר, שיבליט אותה מעל פני כל השאר. 

התחנות הבאות:

מדידה וביקורת.

יופי, סוף סוף אישרנו את המודעה, היא התפרסמה בכלי המדיה השונים. הלקוחות מתחילים לזרום. 

זה בדיוק הזמן המתאים לבדוק ביחד, האם זה תואם את הציפיות שלנו. נבדוק האם יש מה לשפר, אולי צריך לשנות כיוון, לשנות ניסוח, וכל מה שמסביב.

כאן הצוות שלנו יתלווה אליכם לבדיקה ומדידת האפקטיביות בשטח של כל כלי שיווקי, על מנת לדעת בעתיד, איפה כדאי לפרסם, ובאיזה ערוץ מדיה מומלץ להשקיע. 

תחנה סופית:

נקודת ההצלחה.

הידד!
הזענו, השקענו, עבדנו קשה 
והנה, סוף סוף – הגענו ליעד!

קיבלנו את כמות הפניות שהגדרנו לעצמנו כשיצאנו לדרך (זוכרים?)

יופי, אפשר לנוח?
אולי קצת. 

זה הזמן לקבוע יעד חדש
ולכבוש פסגות נוספים.

בהצלחה!